Buppah Rahtree 3.2

0R0SZLÁN 2011.11.04. 19:57

Hát igen...Az ázsiaiak értenek a fura filmcímekhez, de ezt már megszokhattuk. Most egy mondhatni friss (2009-es) érdekes horrort hoztam. Találtam egy oldalt, ahol rengeteg (szinte mind) ázsiai horror volt. Igazi mennyország. Onnan szemezgettem jópárat, úgyhogy most nagyrészt ázsiai horrorokat fogok bemutatni.


Buppah Rahtree 3.2 / Rahtree Reverenge

 

Rendező: Yuthlert Sippapak

 

Amint látom a rendező csinálta mind a 3 folytatást, vagy kezdést...(én csak egyről tudtam). Meg azért van még jópár filmje, de nem akarok most ebbe jobban beletemetkezni, hogy azok horrorok e vagy nem. Persze mind meg is fogom nézni, attól függ, hogy ez hogy fog tetszeni. Bár eddig nem volt még olyan ázsiai horror, ami ne tetszett volna.

Mivel magyar felirat megint nincs, és nem értek még Thaiul, ezért egy ismertetőt másolok be.

Bupah Ratree egy alapvetően szerencsétlen egyetemista lány, aki csak még szerencsétlenebb lesz, mikor egymásba szeretnek egy gazdag, jóképű sráccal. Mint hamar kiderül, a fiú csak kihasználja gyerekes játékaihoz, s közben még teherbe is ejti. A lány összeomlik, majd egy nap holtan találják egy lerobbant bérház 609-es számú szobájában. Amikor azonban a rendőrség elvinné a testet, a lány szelleme életre kel, hogy megkeserítse a bérház nem mindennapi lakóinak életét. (Forrás: Ázsiafilm.hu) Nem tudom, hogy mind a négy résznek ez e az ismertetője, de szerintem nagy valószínűséggel igen, vagy legalábbis sok közük van egymáshoz. Csak az egyik részhez találtam feliratot (persze, hogy nem ehhez...)

Ez egy nagyon nagyon furcsa film...De ezzel nem arra célzok, hogy nézhetetlen, csak eléggé zavaros néha (sokszor), meg van még benne pár apróbb kivetnivaló...

A zenére egyáltalán nem lehet panasz. Tökéletes és zseniális! Oly mértékbe tetszett, hogy azt el nem tudom mondani. Na jó, nem fogok itt ömlengeni, de az egész filmbe kb. ez volt a legértékelhetőbb dolog...De ez teljes mértékbe stimmelt. Egyetlen fölösleges hang se volt, ami ne illett volna az adott jelenethez. De egy két hangeffekt igazán illuzió romboló volt...Mint ha egy mesét néztem volna...Emiatt elég sok helyen komolytalanná vált az egész film...Nem mint ha egy ilyen történetet komolyan lehet venni, hát de akkor is.

Vér az csak itt ott fordult meg, az is eléggé furcsán volt kivitelezve...Bár ez a történet egyáltalán nem erre hajazott, de azért jóval véresebb történetet is ki lehetett volna hozni belőle. Talán majd a többi részbe.

A másik nagy hibája a filmnek az a színészi gárda volt...Ennyi deformált fejű embert még egy filmbe se láttam...Félre értés ne essék, nem ítélkezem az ázsiaiak felett, de ezek a fejek...Annyira irritálóak voltak...És még a hangjuk is...A Re-Cyclenél valahogy nem irritált ennyire a Thai nyelv.

A helszín ugyebár egy bérház volt. Nekem kifejezetten tetszett ez az egész. Leszámítva hogy még néha a komoly részeket is elkomolytalankodták...De ennek ellenére is szerintem élvezhető. Ja? Hogy ott van a vígjáték a címkék között? Hát ez egyszerű. Ez ELMÉLETILEG vígjáték is. De csak néhol vicces, mert néhol már inkább röhelyes, és szánalmas...Nem tudtam értelmezni, hogy melyiket szánták tényleg viccesnek, és melyiket nem...

Egyszer mindenképp nézhetős, de ne várjunk tőle mélyenszántó gondolatokat. De legalább a végét nem cseszték el komolytalansággal. (Na jó, egy kicsit igen...) Mindenképp meg fogom nézni még a maradék 3 részét is.

Értékelés: 5/10

 

Címkék: thai horror vígjáték 2009

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-graveyard.blog.hu/api/trackback/id/tr783354289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása