Szar a ² - Az Emberi Százlábú.

0R0SZLÁN 2011.09.06. 23:00

Ez...Ez a film...Hát nem tudom. Nagyrészt felháborodást keltett, mert hogy "undorító" meg "beteges" meg satöbbi...De szerintem meg ez lófasz. Az tény, hogy nem valami népszerű, de épp ezért nézem meg én is, kíváncsi vagyok rá, bár lehet a kíváncsiságom fog a sírba küldeni. Biztos vagyok benne, hogy elvesz az életemből másfél órát, de...A kritika miatt megnézem. Igaz, csak két kritikát találtam az említett filmről. Az egyiknek tetszet...Másik szerint meg egy rakás szar, és szerintem az én véleményem is hasonló lesz az övéjéhez.

The Human Centipede


Rendező: Tom Six


Amint elnézem, minden filmje le van pontozva IMDB-n...Nem csak ez a förmedvény, ráadásul még egy Gay In Amsterdam nevű vígjátékot is rendezett, pluszba még ennek az okádéknak a 2. részét, ami ő szerinte jóval aberráltabb és betegebb lesz mint ez...És persze, hogy vagyok olyan hülye fasz, hogy azt is megnézem...

 

A  történet egyszerű. Van egy elmebeteg orvos, aki három embert összevarr, hogy egymás sz*rát egye meg...Mondhatom sok értelme van....

 

 

Jézusatyaúristen...Bazmeg, ez a film nem épelméjű...Bár én ezt eddig is gonoldtam...Erős gyomrú vagyok, de ez...Értelmetlen, trágyakupac, fúj...Szerencsétlen kutyák...Tudtam, hogy léteznek aberrált faszok, de ez azért még jóval túltesz azokon is...És el kell ismernem, hogy elég sok résznél tekertem át...

Egyetlen értékelhető az a zene volt, azzal nem volt problémám. Az legalább stimmelt, és illett ehhez a groteszk szarsághoz...

A picsák az elején idegesítőek voltak, az orvost meg egyenesen felrúgtam volna...Hülye debil...

A helyszín...há ki nem szarja le...az elmebeteg orvos háza.

Vér volt benne, de ez se érdekelt semennyire se...

Történet az nincs, ezt a három szerencsétlen embert összevarta az a fasz, és kutyamód bántak vele...Ez már olyan abszurt, hogy ilyen nem létezik...

Szerintem még összesen egy órát se néztem meg belőle, de nem is tervezem, hogy valaha újra nézném ezt a moslékot...Inkább kétszer a kannibal Holocaust, vagy Lucifer Valentine mind három Vomit gore filmje mint EZ...

Nem egy elmebeteg emberről csináltak már horrort (Hannibál) de ez...Kritikán aluli, már kifejezni se lehet, hogy ez mennyire szar...Akinek ez tetszik, az nem normális, és nincs ízlése a horror terén...És ennek a förmedvénynek folytatást?! Úristen...De legalább elég sok helyen láttam, hogy nem csak nekem nem tetszik, aminek örülök, mert a népnek legalább van ízlése, és nem süllyed olyan mélyre...Igényes aberráltsákot is lehet alkotni, de ez kilóméterekre van tőle...Ez annyira Zskat. hogy azt már törölni kéne az univerzumból...Nem undoritó a film, hanem egyszerúen szar...A szó legszorosabb értelmébe.

De sajnos vagyok olyan hülye, hogy megnézem a másodikat is...Hátha az valamivel értelmesebb lesz, bár egetrengetően nagy dolgot nem várok ettől...SENKINEK se ajánlom...Kész kín szenvedés...Nézze az, aki erre veri bazki...És a film 2. részét kikiáltották a világ LEGUNDORITÓBB horrorjának...Ez már tényleg abszurd...EZ????HORROR??? Inkább a horrorvilág szégyene! Akkor már inkább a Szerb film, az joggal pályázhatna a legundoritóbb filmért...Na jó, eleget értekeztem erről a szarról.

Ha valaki ERRE azt mondja, hogy undoritó, akkor nézze meg a ReGOREgitated Sacrificet, a Shlaugtered Vomit Dollst, a Slow Torture Puke Chambert, a szerb filmet és még esetleg a Grimm lovet meg a nekromantikot...És az után mondja ERRE...hogy ez undoritó...inkább az az undoritó, hogy ezt a horrorok közé sorolják...

Bye

Értékelés: 1/10

Címkék: undorító unalmas betiltott zskat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-graveyard.blog.hu/api/trackback/id/tr13207279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása