Újabb Hulladékok...

0R0SZLÁN 2011.11.03. 23:18

Sajnos megint belebotlottam egy jó pár darabba...Egyik rosszabb mint a másik, de hát erre számítottam. És ezek nem olyanok, mint a Trash horrorok (na jó, néhány az...) hogy élvezhetők, neeem...Ezek olyan rosszak, hogy az már fáj...Hát jöjjenek a gyögyszemek.

 

A Brush With Death

 

Egy külön posztba már vesztegettem erre időt sajnos, bőven elég volt, ez csak megemlékezés a filmről.

 

Ez a DVD borító ne csapjon be...Sajnos engem átvert megint...Azt hittem hogy kapok egy vérben tocsogó aberrált filmet erre kapok egy rakás bögyös csajt, akik persze, hogy egy semmi közepén lévő házba mennek bulizni, becsatlakozik egy "férfi" az a  férfi meg meg akarja dugni az ázsiai picsát, de az nem haggya, mind ketten besértődnek satöbbi satöbbi...Konkrétan semmi értelme nincs az egész filmnek...Néhol van benne vér, sok melltartós csöcs, és totális káosz történet...Fel se fogtam, hogy ez mégis mi a jó faszom volt! Előkerült egy hapsi a semmiből, aki valami családi izét akart összehozni, de a franc se tudja, hogy ő ki volt, másrészt meg a befejezés..."igaz történet", "vágatlan"...Ezzel a szar dumával próbálják rávenni a népet hogy nézzék meg ezt a förmedvényt...SENKI se nézze meg...Ez már tényleg annyira zskat horror hogy már én szégyenlem magam, hogy ezt a trágyát kidobták filmiparba...Viszont ez nem trash horror, csak szimplán szar.

 

 

Run Bitch, Run!

 

Na ez viszont nagyon durván trash! Már magából a címéből is rá lehet jönni, hogy sok értelme nem nagyon van...Minden van benne, ami egy tökéletes trash szarhoz kell. Rengeteg sok csöcs, sok szex, mindenütt vér, és semmi értelem. Két bögyös, akik katolikus iskolába jártak elszöknek, mert már mit tudom én, aztán valahogy elkavarodnak mindenféle aberrált emberekhez, akik jól megdugják őket, megalázzák őket satöbbi. Röviden ennyi a történet, több időt nem is érdemes rá pazarolni, nem éri meg. Erkölcstelen, mocskos, egyszóval minden, ami a nép agyatlan részének kellhet. Ha valaki nagyon unatkozik megnézheti, de mély mondanivalót ettől ne nagyon várjon. A DVD borító itt is elég csalóka. Bár a franc se tudja, hogy mégis hogy a rákba jön ide a nővérke ruha...(bevallom nem nézem végig ezt a szart, nem akartam másfél órát elvenni az életemből)

 

 

 

Hillside Cannibals / Kannibál Szikla

 

Ezt a förmedvényt sajnos Magyarországon is kiadták...Ráadásul ELMÉLETILEG igaz történet alapján van...
Amikor megkaptam eredeti DVD-be a Cannibal Holocaustot ennek az előzetese volt rajta, végignéztem, és azt gondoltam magamba "fú bazmeg, ez geci jó film lehet". Jól beszoptam...Megint. Röviden: Az össze jó részt belevágták a Trailerébe...Amikor végre hozzájutottam a filmhez, végignéztem és bámultam a monitort, hogy ez mégis mi a jó büdös faszom volt?! Benszülött dokumentum film bazki...Kegyetlenség sehol (ugyebár az előzetesbe lévő jeleneteket leszámítva...) Semmi eredetiség (megint sok sok egyetemistakorú elmegy a faszom világ végére, és elkapják őket, aztán felzabálják őket vacsira) Akár még a Halálos kitérőre is hasonlíthat, vagy a Sziklák Szemére, csak jóval trágyább kiadásba...Ha valaki unatkozni akar, akkor megnézheti...Vagy akit érdekelnek a benszülött emberek élete.

 

 

 

Necronos


Egy újabb trash trágya, tele minden jóval. Egy faszi valami alvilági hadsereget akar létrehozni, már a franc se tudja mért, és még egy szűz picsát is találnia kell valamiért...Van ebbe szex, tengernyi vér, rengeteg sok kínzás, belezés, meg mindenféle finomság...Csak épp az a gond vele, hogy rohadt unalmas, és vontatott...Ráadásul 2 óra hosszás bazki...Melyik elvetemült fog végignézni két órányi tömör igénytelenséget?! Másrészt meg elég szégyenletes, hogy ez egy német mű...Szégyent hoz a német horror világra. Elég sok jó horrort kaptunk már a németektől (elég csak a Grimm lovera gonddolni, a Slasherre, vagy a nekromantikra, bár az utóbbi csöppet nagyon bizarr, de élvezhető) De ez...Ez annyira rossz hogy az már nem igaz...Mindenesetre aki két órányi vérengzést akar nézni annak megfelel. És még a zene is borzalmas...

 

 

Barricade

 

Ebbe meg a fentebb említett filmbe az a közös, hogy ugyanaz a rendező dobta piacra...Úgy látszik ez a rendező csak úgy okádja magából az igénytelen trash horrorokat, mert hogy ez is az, nem is kicsit...Tipikus klisés tömeghorror...Egy csomóan elmennek bulizni egy világvégi helyre, jön a gyilkosbácsi és felszabdalja őket satöbbi...Rengeteg sok vér, sok szar zene (bár néhol egész türhető volt. Mondhatni az egyetlen pozitívum a sok vér mellett...) és rendkívül igénytelen kivitelezés, pont mint a fentebb említett film...Csak ennek valami féle története is van, bár ugyanúgy öncélú gyilkolászásról szól.
Biztos vagyok benne, hogy vannak olyanok akinek az ilyenek tetszenek, de aki igényes horrort akar nézni, az messzire kerülje...És ami a legfelháborítóbb, hogy még szex sincs benne...Nem mint ha annyira érdekelne, csak ha már szar trash, akkor feleljen is meg annak...De aki le akarja amortizálni az agyát (mint pl. most én. Mert néha az is kell) annak is ajánlom, meg úgy buliba, haverokkal, vagy csak szimplán megnézni, hogy milyen szar filmeket dobnak piacra.

 

 

 

 

Living Death

 

Egy ilyen cím után mindenki valami zombis cuccra számít, de nem azt fog kapni...Pedig jobb lett volna...A "vágatlan" megint átbaszott...EBBE MI VÁGATLAN?! Sehol sincs vér, sehol sincs gyilkosság, kegyetlenség...HORROR SINCS...Egyetlen kivágott belen kivül semmilyen horror elemre nem emlékszem...Egyszóval szar...Unalmas, vontatott. Igaz, hogy a címkéi között ott volt, hogy thriller, de ez még ne skatujázzon be egy horrort csak annak...Mert egy thriller is lehet véres (vegyük példának a Seven Dayst, amit nemrég néztem meg) Horrorhoz köze nincsen...Senki se nézze meg, csak az aki aludni akar egy jót. Bár ki tudja, lehet valakinek tetszeni fog...

 

 

 

 

 

Black Blooded Brides Of Satan

 

Ez egy szín tiszta tömör sátánista trash. Majdnem két órányi agymenés, rengeteg sok vér, megerőszakolás, megalázás, sok sok metál zene, egy két punci meg csöcs, domina cuccok, patkány hapsik, sátánizmus, kínzások, meg még a franc se tudja hogy mi...Nem néztem ezt a förmedvényt se végig, rövidebb lenne az életem...Sátánistáknak mindenképp nézhető, de egy normális horror rajongó kerülje ezt a trágyakupac trasht...Igénytelen, semmi értelem nincs benne, öncélú szarság, hogy mások beteges szexuális vágyait kielégítse...Kell a francnak...Bár ahhoz hogy leamortizáld az agyad szintén tökéletes. Black metal zenét hallgatok, de úgy érzem ez a film meggyalázta...Meg úgy az egész metal zenei műfajt...Felejtős. Bár azért néhány zene élvezhető benne. Hogy már valami pozitívumot is mondjak. A nekrofíliát meg még meg se említettem...De legalább a vége úgymond "Happy end"...

 

 


Episode 50

Hogy ez mekkora egy szar film volt bazki...Ráadásul az előzetesét is kitettem, hogy ez mennyire fú de jó lesz...Megint pofára estem...Az eleje kurva unalmas, a vége meg már abszurd...Egy két jó pillanat volt benne, meg az a minimális zene ami volt benne az jó volt. 2011-es filmtől azért kicsit többet vártam volna...Azt hittem legalább olyan lesz mint a Grave Encounters, vagy ha nem is, legalább hasonlóan jó...De ez egy kupac szar...Pedig az ötlet meg a helyszín jó. Egy skeptikus csoport akik nem hisznek a szellemekbe, és mindenre logikus magyarázatot keresnek, és egy szellemvadász csoportot összezárnak valami kórház féleségbe...Többre nem emlékszem...Sok vita, egy két paraszt nigger, és kb ennyi...Semmi izgalom, semmi feszültség, semmi félelem, vér csak minimálisan, és a történet is értelmetlen...A vége azért érdekes volt, bár már a sátánizmust, meg az ördögöt is belevonták...Senki se nézze meg...Bár lehet valakinek tetszeni fog, nekem nagyon nem...

 

Orcs!

 

Egy ilyen cím után mindenki valami orkos cuccra számít, de nem azt kap...Mármint ott vannak, csak el vannak fedve...Konkrétan csak néha látszik hogy orkok...de ez lényegtelen, mert a film attól még úgy szar ahogy van...Az enyhe kifejezés...Vér az sehol, vontatott, a karakterek kurva idegesítőek, a történet lapos, mi más kéne még? Igénytelen értelmetlen szar...Senki se nézze meg, csak akkor ha szereti kínozni magát. Ráadásul ez is 2011-es film...Gyalázat.

 

 

 

 

 

 

 

 Hyenas

 

Kiábrándító hogy a Fűrész szériából benne van Costas Mandylor...Mégis hogy a jó faszomba kerül egy olyan jó filmből egy ilyen trágyába?! Szánalmas cgi hiénák bazki...Ez annyira szar hogy az valami hihetetlen...még az ötlet is eléggé béna...Valami hülye legenda köré akarták építeni, hátha úgy eladhatóbb lesz...hát nem. Véresnek véres, de értelem az sehol sincs benne...Tipikus sablon történet: Egy csomó ratyih egyetemista bulizni akar, jönnek a hiéna szerű szarságok és megeszik őket vagy mit tudom én...Ezt se néztem végig, és soha nem is fogom...Meg senki se...Szintén 2011-es alkotás...Gyalázat...

 

Úgy érzem nemsokára jövök megint egy hasonló poszttal...Sajnos egyre több ilyen trágyába botlok bele...Másrészt meg megemlíteném, hogy az, hogy nagyrészt Trash horrort mutatok itt be, az nem jelenti azt, hogy nem szeretem őket. (a The Machine Girl pl. tetszett, még ha japán agymenés is, és a dög mind 3 része is.) Ezek csak tényleg a legaljább Trashek, azért mutatom meg őket.

 

Címkék: finn német amerikai kanadai vér thriller csöcsök trash brutális sátánista zskat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-graveyard.blog.hu/api/trackback/id/tr223334904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása