Trackman

0R0SZLÁN 2011.11.06. 01:00

Ez kéremszépen egy orosz horror. Biztos vagyok benne, hogy van más orosz horror is, de én eddig még nem láttam...(A Motelt is annak gondoltam, aztán később jöttem rá, hogy az csak oroszországba játszódik, és amcsi...) De ez most biztos orosz. És mint tudjuk, a németek, és a japánok után ők az egyik legaberráltabb népcsoport (Persze a szerbek se maradhatnak ki a sorból, meg a franciák se). Kíváncsi vagyok mi sül ki belőle.


Trackman

 

Rendező: Igor Shavlak

 

A rendezőnek ez az egyetlen horrorfilmje, azt hiszem...A többi mind dráma, meg romantika meg a franc tudja mi...IMDB-n meg 2007-es dátummal találtam a filmet...A franc se tudja melyik a valós dátum...

 

Négyen a vodkázás helyett inkább azon elmélkednek, hogy kirabolnak egy bankot, mert hogy az olyan jó buli. De akad egy két problem, és két rendőrt is elintéznek, meg két lányt is fogjul eljtenek. Egy föld alatti alagútrendszeren (csatornában) menekülnek el a zsernyákok elől, de a bankrabló pacákok tudják, hogy ott valami beltenyészeti izé rejtőzködik, és hamarosan vadászni fog rájuk. Röviden és bénán megfogalmazva...Ez van.

Nem egy nagy eresztés ez a film, de ennek ellenére is egész nézhető. Nekem kifejezetten tetszett, annak ellenére is, hogy nagyrészt nem történt semmi, és van benne jó pár hiba.

Az elején lévő orosz kislány éneke egyből magával ragadott, és meg is alapozta a filmet. Azok az elvont, eléggé bizarr rajzok meg még rátesznek egy lapáttal. A zenével nem volt gond, pár apróbb helyen nem tetszett, de nagyrészt a helyükön volt. (de az az ének az elején...Na jó, nem nyáladzok itt.)

A színészeken valahogy érződött, hogy oroszok. Nem tudom megmondani miért, csak éreztem (Nem, nem azért mert nagy darab emberek voltak) De azért egy két irritáló karakter még így is volt, akit legszívesebben fejbe basztam volna egy péklapáttal...Meghalt a barátja bazki, és még mindig az a retkes pénz érdekli...Na mindegy.

Vér az eléggé minimális volt, pedig egy vérbő slasherre számítottam, de alig kaptam valamit...Egy két gyorsan lezajló halált, némi vért, és sok sok szemkivágást. De nem érzem azt, hogy annyira kevés lett volna a vér.

A helyszín ugyebár egy csatorna volt (vagy metróalagút...) Nagyon jól el lett találva, az is fokozta a hangulatot, sok sok szűk, sötét hely, mindenhol sötétség, amiből bármikor rádtámadhat valami...De arra nem kaptam választ, hogy az a mutáns miért gyűjtögeti a szemeket. De azért némi érzelem is szorult belé. (Ez a film nézése közbe kiderül, hogy miben merül ki)

Nézhető darab, nem nagy durranás, de akik jobban kedvelik a némileg thriller beütésű horrorokat, azok is megnézhetik, mert itt nem a vér a lényeges szempont. Bár mondhatni kissé klisés, azt leszámítva, hogy az alaptörténet nem (itt is van egy gyilkos, aki mindenkit feldarabol). Még egy megjegyzés. Az angol szinkron borzalmas...(Mi a francért szinkronizálták le...Inkább maradt volna az eredeti orosz hang, mert ez az angol kurva irritáló...) Lehet mostanság azért nem kötnek le a vérengzős horrorok, mert inkább a paráztatósabb horrorokra vagyok mostanság ráhangolódva.

Értékelés: 6/10

 

Címkék: orosz 2007 2011

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-graveyard.blog.hu/api/trackback/id/tr253357474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása