Kannibálok Erdeje

0R0SZLÁN 2011.09.09. 10:00

Hát, eddig azt hiszem két kannibálos horrort láttam. A Kannibál sziklát, ami rohadt unalmas volt (Minden jó részt az előzetesbe vágtak bele...) , és a Kultusz Cannibal Holokaustot. Kíváncsi vagyok ez milyen lesz, 2008-es darab, csak nem lehet olyan rossz...

Scarce


Rendező: Jesse T. Cook, John Geddes


Csak két film köthető a rendezőpároshoz és az az Exit Humanity ami idei évbe debütál, vagy jelent meg, és a Monster Brawl. Más filmet nem nagyon csináltak.

 

Három barát elmegy snowboardozni, de balesetet szenvednek valami csehó felé menet, és a kannibál cuccok levadásszák őket.

Na, röviden ennyi:D Minek szövegeljek hosszasabban, amikor íj röviden, és tömören is elmondhatom a történetet? Akinek meg nem tetszik, Bekaphatja a fülem.

 

 

Bazki...Rég láttam már ennyire kegyetlen filmet...Pedig az eleje felé még egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ez beteg lesz, de kellemeset csalódtam, vagyis kellemesnek nem mondhatnám...


A zene kifogástalan. Jeee Death metal szólalt fel a film elején, bár nem az volt a film alapzenéje, pedig kifejezetten illet volna hozzá. No sebaj. A másik zenestílust talán úgy jellemezhetném, hogy Depresszív Black metal volt, csak dob, gitár, és hörgés nélkül, csak az atmoszféra. A zenénel nem volt probléma.

A helyszín nagyrészt az erdő volt, meg a két elmebeteg kannibálszarság háza, meg még pár nem olyan lényeges hely, bár a filmbe nem a helyszín volt a lényeges.

Vér az volt benne bőven, rengeteg bél, sok sok kínzás, csonkítás, kannibalizmus, és durva terror, amibe tartották azokat a szerencsétlen fiúkat...Én is aberrált vagyok, de ártatlan embert sose bántanék...

A színészek...Az a két köcsög kannibál, meg később a harmadik...Undorító, és nem csak azért, mert embert zabáltak, hanem úgy alapjában véve minden...Baltával basztam volna szét a fejük...

Rég izgultam már valakiért ennyire egy horrorba, meg úgy összeségében szerintem kurva jó ez a film, beteg, kegyetlen, véres, és a vége...Felháborító. Egy szóval szerintem látni kell, aki nem viszolyog az ilyen fajta brutalitástól.

Értékelés: 8/10

Címkék: kanadai kannibál kegyetlen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-graveyard.blog.hu/api/trackback/id/tr923202185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása