Deserted House

0R0SZLÁN 2011.10.30. 03:12

Megint egy ázsiai horrort hozok, méghozzá friss, 2011-eset. Egyik előzetes posztomba megemlítettem mert ígéretesnek láttam, és nem is csalódtam benne, de hát ázsiai, garantáltan jó, legalábbis szerintem.


Deserted House


Rendező: Cheol-ha Lee

 

Semmi érdemleges nem fűződik a rendező nevéhez, ez az egyetlen horrorfilmje eddig.

 

Mivel már egyszer leírtam ennek a tartalmát, másrészt meg nem volt hozzá felirat, ezért inkább azt másolom be újra, és meg se próbálom saját magam megfogalmazni a lényeget, mert úgy se menne...

42 évvel ezelőtt hatan eltűntek, nyolcan "balesetben" meghaltak és 11 esetben gyilkosság történt egy kísértetjárta elhagyatott házban valahol Gyeonggi tartományban. Ma mindenkinek tilos oda a belépés. Azonban egy elhagyott házakat felkutató klub három tagja és egy tévétársaság háromfős stábja bemegy az elhagyott házba. Mindannyian nyom nélkül eltűnnek. Csak egy videó marad utánuk...

Bazki...rég féltem már ennyire, ráadásul éjjel 3 órakkor néztem meg...Igaz, a film fele unalmas (bár nekem kifejezetten tetszett, ahogy sétálgattak a kihalt házba, élek halok az ilyen helyekért). De a második fele...

Mivel ez kézikamerás horror volt, zene nem nagyon bukkant fel benne, kivéve az elején, és a végén. De ez itt nem számottevő dolog, mert itt kivételesen nem a zenén van a hangsúly.

A helyszín ugyebár egy ház volt. Nekem valamiért az Ideglelés jutott eszembe. Mert a vége felé az is házba játszódott, és mondjuk ez a film lehetne az a része, csak elnyújtva. Eléggé termetes ház volt, és rengeteg sok sötét zug volt benne, ahova soha az életbe nem mennék be...Vagy esetleg. Nem tudom miféle ház volt, és hogy miért volt azon a környéken annyi szemét...Ez megválaszolatlan kérdés marad számomra, bár ez egyáltalán nem lényeges.

Vér az csak minimálisan volt benne, bár itt ez se volt lényeges tényező.

A színészek átlagosak voltak, kiemelkedőt nem tudnék megemlíteni.

Határozottan jó film volt, a végén meg tényleg majd összeszartam magam...Rég féltem már ennyire, magam mögé se merek nézni...Bár ez egy kicsit túlzás, de azért úgy nagyából így van. Bár azt nem tudtam meg, hogy mégis mi kapta el őket, a ház, démon, szellem, vagy valami egyéb entitás, de lényegtelen, szerintem érdemes megnézni, főként ilyen időbe, aki rettegni akar. Igaz az eleje nem valami érdekes, de a végére beindul, és beléd fagy a szar is.

Értékelés: 7/10

"Mindenki tudja, hogy nem attól félünk jobban, amit látunk, hanem attól, amit nem látunk..."

 

A trailer címe más, de ne tévesszen meg, nem másik film, csak ezen a néven is fut. IMDB-n is ezen a néven van fent.

Címkék: démon szellemes koreai kézikamerás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-graveyard.blog.hu/api/trackback/id/tr533339417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása