Elhagyott Szobák

0R0SZLÁN 2011.10.02. 15:00

Van egy kis időm most, már eleget tanultam:D És most két filmet veszek szemügyre, aminél meg kell említenem, hogy az első részét magyar emberke rendezte, névszerint Nimród Antal. A második részt már nem. Már annyiszor botlottam ebbe a filmbe, gondoltam már meglesem, mert nagyon unom magam. Remélem nem csalódok.

Vacancy - Elhagyott Szoba


Rendező: Nimród Antal

 

Talán csak egy érdemleges filmet említhetnék meg a neve mellett, és az a magyar Kontroll. Láttam már, konkrétan nem fogtam fel a történetét, hogy mégis mi a jó francról szólt, de azért tetszett.

 

Kurva fáradt vagyok, nincs kedvem tökölni a történettel. Röviden annyi, hogy van egy házaspár, elmennek egy persze eldugott hotelba, ahol később arra jönnek rá, hogy minden eggyes léptüket figyeli valaki, és egy fasza horrort akar belőle csinálni.

 

Na igen...Eléggé nyersen fogalmaztam meg de sebaj, így is felfogható, meg szerintem ezt már amúgy is sokan látták.

Nem is tudom...Ez a film olyan semmilyen volt, bár valamiért mégis lekötötte a figyelmem. Leginkább a Hívatlanokhoz hasonlítanám. Egyrészt mert rengeteg dolog mint ha onnan lett volnas lopva, másrészt meg annyira de annyira nem maradt meg az a film bennem...Olyan mint ha nem is láttam volna...Teljesen felejthető, és úgy érzem, hogy ez is a feledésbe fog merülni...

A zene hibátlan. Mindenhová illet, néhol kicsit Kör feelingje volt, máskor meg inkább az akció jelenetet hangsúlyozta ki. Bár még a zene se volt annyira maradandó, hogy valaha megnézzem újra...

Vér az csak minimalistán volt benne, mert itt inkább pszihikai terror volt a lényeges, mint a horror. Szóval inkább thriller, de én már láttam olyan thrillert, ami véres volt...Úgyhogy harmat gyenge az egész film.

A helyszín egy hotel volt, nem valami nagy szám, pedig az alapötlet szerintem kurva jó, csak a kivitelezés gyenge...Olyan kegyetlen jó slashert lehetett volna ebből kihozni hogy ihaj, de nem...A snuff meg konkrétan azért van a cimkék közt, mert a wikipédia ezt is a snuff filmek közé sorolta...Pedig csak nagyon minimálisan jelenik meg benne a snuff.

Szereplők szerintem átlagosak voltak, és a már jól megszokott sztereotíp szerelmes pár, akiknek gondjuk van szakítani akarnak válóper satöbbi...Sablon. Meg ha annyira menekülni akartak volna, már rég elfuthattak volna...Az ilyen agyatlan gyilkosokat olyan könnyedén ki lehet cselezni...Bár lehet csak azért mondom, mert már sok horrort láttam.

Mindenesetre egyszer megnézhetős, de csak akkor ha valaki nagyon unatkozik...Nekem is kb. 3 napig tartott míg a végére értem...

Értékelés: 5/10

 


Vacancy 2 - The First Cut / Elhagyott Szoba 2 - Az Első Vágás

 

Rendező: Eric Bross

 

Imdb-n eléggé alul van értékelve ez a film. Ráadásul a rendező rendezett vígjátékot is...Na se baj, akkor is megnézem, hátha jobb mint az első része.

Hasonló mint az első rész. Három fiatal elmegy ebbe a szállodába, aztán újra egy macska egér játék veszi kezdetét, mert hogy a szadista bácsi el akarja adni a videókat, amiken a vendégeket kínozták meg. Kb.

 

 

Most már rájöttem, hogy miért is van ez a film a snuff filmek közé sorolva. Egyrészt mert ugyebár a gyilkosságokat felveszik, másrészt meg árusítják őket a beteg népeknek. Ez valahogy az első résznél nem esett le...Túlságosan unatkoztam, és nem figyeltem. A snuffról majd egy másik posztomba részletesebben kitérek.

Kétség sem fér hozzá, hogy sokkal jobb, mint az első része, de még így se okozott nekem maradandó élményt...Bár ez csak én gondolom így, másnak akár tetszhet is.

A zene itt is kifogástalan volt. Nem volt sehol se nem odaillő zenei részlet, és itt is tökéletesen kihangsúlyozta az adott jelenetet.


Vér az határozottan több volt itt, és kicsit durvább is, de még ez is édeskevés volt...

A helyszín maradt a hotel, meg egy kis részit az erdő is.

A kamera állás itt néha néha átcsapott kézikamerás horrorba, ami jó ötlet volt szerintem.

 

A színészek közül talán egyet tudnék kiemelni, Agnes Bruckert, aki az after darkos Kill Theoryba is virított.

Mindent összevetve unaloműzőnek ez is jó, bár azért olyan mély nyomot nem hagyott bennem, felejtős, és szerintem jóval véresebb slashert is ki lehetett volna hozni belőle, mint már fentebb említettem, mert az alapötlet kurva jó.

Értékelés: 6/10

Címkék: horror magyar amerikai folytatás thriller snuff

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dr-graveyard.blog.hu/api/trackback/id/tr23260246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása